پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
«فکرشهر» پیگیری می کند/ بر خلاف قول های داده شده؛
فکرشهر: در حالی که خبر انتقال پایانه های نفتی خارگ به تهران با واکنش مردم، رسانه ها و نمایندگان استان مواجه شده بود و حجت الاسلام خدری ـ نماینده بوشهر، گناوه و دیلم ـ نیز قول داده بود که این دفتر به بوشهر منتقل شود، ولی به «فکرشهر» خبر رسیده که انتقال دفتر به همراه هیات مدیره...
کد خبر: ۳۰۵۱۵
شنبه ۱۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۵۹

فکرشهر: در حالی که خبر انتقال پایانه های نفتی خارگ به تهران با واکنش مردم، رسانه ها و نمایندگان استان مواجه شده بود و حجت الاسلام خدری ـ نماینده بوشهر، گناوه و دیلم ـ نیز قول داده بود که این دفتر به بوشهر منتقل شود، ولی به «فکرشهر» خبر رسیده که انتقال دفتر به همراه هیات مدیره به تهران و همان ساختمان میلیاردی استیجاری انجام شده و دفتر بوشهر تنها با حضور تعداد معدودی از کارمندان که به احتمال زیاد همان کارمندان کنونی اسکله کالای بوشهر (فلات قاره) هستند، دایر خواهد شد. 

به گزارش فکرشهر، به نظر می رسد این اقدامات نهانی و قول های داده شده، تنها برای آرام کردن فضای استان بوشهر صورت گرفته و تلاش های انجام شده نیز راه به جایی نبرده است.

در همین راستا و ساعتی پس از انتشار این خبر در کانال خبری «فکرشهر» عبدالحمید خدری، نماینده بوشهر ـ در توئیتر به این خبر واکنش نشان داد و نوشت: «انتقال پايانه هاي نفتي را توهين به مردم استان مي دانم و اجازه این کار را نمی دهم».

به گزارش فکرشهر، خبر انتقال پایانه های نفتی خارگ به تهران، در چند سال گذشته دائما مطرح شده و هر بار با واکنش مردم، رسانه ها و برخی مسوولین از این اقدام جلوگیری شده ولی اکنون به نظر می رسد حرکت چراغ خاموش پایتخت نشین ها دارد به مقصد می رسد و قول های داده شده تنها در حد حرف باقی مانده است.
 

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر